Kaip pritraukti klientus

kaip pritraukti klientuMokymasis, kaip pritraukti klientus į savo internetinę parduotuvę, greičiausiai yra vienas svarbiausių jūsų prioritetų. Tai logiška, nes jei klientai negali jūsų rasti, jie negali iš jūsų pirkti. Dėl besikeičiančių interneto tendencijų pasikeitė ne tik apsipirkimo būdas, bet ir tai, kaip žmonės ieško produktų ar paslaugų ir priima sprendimą pirkti ar ne. Sparčiai didėjant apsipirkimo internetu paklausai, daugybė e. parduotuvių ieško kaip rasti klientų. Šioje didelės konkurencijos eroje e. parduotuvių savininkams sunku pritraukti klientų, kurie sukurtų pridėtinę vertę jų verslui. Tai nereiškia, kad savo verslo internetinei rinkodarai reikia išleisti daug pinigų; net ir nedideli pokyčiai ir patobulinimai gali turėti didelę reikšmę.

Taikydami tinkamus metodus, galite gerokai padidinti savo internetinės parduotuvės lankytojų srautą ir gauti pardavimų, kurių reikia ilgalaikei sėkmei. Tačiau kuri taktika turės didžiausią poveikį? Klientų paieška, jų pritraukimas ir ilgalaikių santykių užmezgimas yra vienas geriausių būdų išlaikyti įmonės sėkmę daugelį metų. Atsižvelgdami į tai, apžvelkime strategijas, kaip pritraukti ir išlaikyti klientus.

Naujų klientų paieška

Naujų klientų paieška yra vienas iš sunkiausių iššūkių pradedančioms ir įsisteigusioms mažosioms įmonėms. Neužtenka turėti puikų produktą ar paslaugą, kuri, jūsų įsitikinimu, bus reikalinga daugeliui žmonių. Klientai neras jūsų, jūsų parduotuvės, svetainės ar Facebook puslapio vien dėl to, kad pradėjote verslą. Turite patys imtis veiksmų ir ieškoti klientų ir užsakovų. Tiesą sakant, daugumai įmonių klientų paieška pritraukimas turi būti skiriamas nuolatinis dėmesys. Net ir sėkmingai veikiančioms įmonėms pasitaikys klientų ar pirkėjų, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių nustos pirkti. Šiuos klientus reikia pakeisti, kad jūsų verslas išliktų sėkmingas. Taigi, kaip rasti klientų?

Naujų klientų paieškos taktikos ir metodai

Kaip verslininkui, labai svarbu žinoti, kaip rasti naujų klientų, kad galėtumėte auginti ir palaikyti savo verslą. Daugelis žmonių mano, kad gauti klientų yra lengva, tačiau jie klysta. Iš tikrųjų nėra vieno universalaus atsakymo, kaip gauti klientų, ypač jei ką tik pradėjote verslą. Vis dėlto pateikiame keletą patarimų, kurie padės suprasti kaip ieškoti klientų ir juos pritraukti pas save.

Pradėkite rašyti tinklaraštį (blog). Tinklaraščiuose pateikiami straipsniai apie svetainę ar produktą, kuris padeda klientui priimti sprendimą pirkti arba sužinoti daugiau apie paslaugą. Atsižvelgiant į strategijos tikslus, tinklaraščiai gali būti atnaujinami kasdien arba kas savaitę, o įrašai idealiu atveju kuria vertę ir stiprina autoritetą. Kai kurios įmonės gali pasitelkti kviestinius tinklaraščių autorius, kurie patvirtina vertę arba moko klientus. Dalijimasis tinklaraščių įrašais socialinėje žiniasklaidoje ar panašiose vietose plečia auditoriją ir potencialių klientų ratą. Tačiau svarbiausia, kad jie visi suteiktų papildomos vertės jūsų tikslinei auditorijai. Naujienos, faktai ir patarimai padeda užmegzti realius ryšius su esamais ir potencialiais klientais - tai patikimas būdas, kad jie sugrįžtų dar kartą.

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Raktiniai žodžiai arba frazės įvedamos į paieškos sistemą, norint rasti tam tikrą atsakymą į klausimą. Interneto naršyklės sukurtos taip, kad tų raktažodžių ar frazių būtų ieškoma interneto svetainėse ar straipsniuose ir naudotojui būtų pateikiami rezultatai. Efektyvus SEO gali ne tik padėti įmonei atsidurti paieškos sistemų rezultatų viršuje, bet ir yra galingas būdas gauti naujus klientus. Atlikite raktinių žodžių tyrimą, kad sužinotumėte, kokius raktinius žodžius žmonės naudoja ieškodami internete to, ką parduodate, ir įtraukite šiuos raktinius žodžius į savo svetainę ir tinklaraščio straipsnius. Optimizavus svetainę naujausiais SEO metodais, paieškos sistemos jūsų svetainę paieškos rezultatuose įvertins aukščiau, o potencialūs klientai paieškos metu dažniau ras jūsų įmonę. Jei neturite žinių, kaip tai padaryti patys, paprasčiausias būdas iškelti svetianę paieškos sistemose, yra pirkti atgalines nuorodas.

Pasinaudokite socialiniais tinklais. Socialiniai tinklai yra vienas geriausių būdų nemokamai rasti klientų. Socialiniai tinklai suteikia galimybę dalintis ir bendrauti su savo auditorija, kuri vėliau gali tapti mokančiais klientais. Socialiniai tinklai siųlo daug patrauklių būdų užmegzti ryšį su klientais. Įmonė gali skelbti nuotraukas ar vaizdo įrašus apie savo produktus arba bendrauti komentarais ar žinutėmis. Socialiniuose tinkluose sukuriama aplinka, kurioje klientai gali sužinoti apie įmonę ar jos pramonės šaką. Bendravimas su klientais didina lojalumą prekės ženklui ir gerina klientų aptarnavimą. Jei norite atrodyti patikimi ir gauti naujų klientų iš socialinių tinklų, yra būtina turėti daug sekėjų, pas mus parduodami Facebook sekėjai ir Instagram sekėjai, kurie ypatingai padeda verslui pritraukti naujų klientų.

Naudokite el. pašto rinkodarą. Turint klientų el. pašto sąrašą, galima siųsti jiems naujus pasiūlymus ir taip paskatinti juos sugrįžti. Rinkodara elektroniniu paštu padeda įmonei būti klientų akiratyje, o įmonė gali segmentuoti sąrašus, kad galėtų orientuotis į konkrečius klientus. Jei sporto prekių įmonė pristato naujausius riedučius, ji gali suskirstyti savo adresatų sąrašą, kad orientuotųsi į tam tikrą demografinę grupę, pavyzdžiui, 18-24 metų amžiaus asmenis. Elektroninių laiškų automatizavimas reiškia, kad su klientais galite iš karto užmegzti ryšį asmeniniais pranešimais ir pasiūlyti jiems ką nors už jų laiką. Taip galima pranešti apie išpardavimus ar akcijas, dalintis patarimais, kaip naudoti gaminį, ir šviesti klientus apie savo pramonės šaką.

Siūlykite lojalumo programą. Norint išlaikyti klientus ilgą laiką, svarbu jiems pasiūlyti ką nors, kas parodytų, kaip juos vertinate. Vienas iš būdų tai padaryti - lojalumo programos. Šios programos - tai būdas apdovanoti klientus, kurie palaiko jūsų prekės ženklą ir netgi gali paskleisti žinią apie jūsų produktus ar paslaugas savo draugų, šeimos narių ir pažįstamų tinklui. Yra daug įvairių lojalumo programų tipų, todėl pažiūrėkite, kas būtų prasmingiausia jūsų verslui ir patiktų jūsų klientams. Atminkite, kad lojalūs klientai išleidžia daugiau nei kiti jūsų klientai, todėl pasirūpinkite, kad jie būtų patenkinti gaunamais produktais ir aptarnavimu.

Nuolatos atsinaujinkite. Perkantys klientai mėgsta žinoti apie naujus svarbius dalykus ir sekti karštas tendencijas, kai jos atsiranda. Kad klientai nuolat grįžtų į jūsų e. parduotuvę, turite dažnai atnaujinti svetainę ir socialinius kanalus. Tikrai nenorite, kad klientai apsilankytų jūsų parduotuvėje tik tam, kad pamatytų, jog jūsų asortimentas pasenęs. Stenkitės, kad turinys būtų naujas, ir reguliariai atnaujinkite jį šviežiomis prekėmis, kad klientai turėtų priežastį grįžti ir apsipirkti dar kartą. Socialiniuose tinkluose skelbkite įrašus apie tai, "kas naujo", kad paskatintumėte klientus ateiti ir apsipirkti, kad neatsiliktų nuo naujausių tendencijų. Kitaip tariant, nepakanka sukurti puikią svetainę ar socialinius kanalus ir palikti juos ramybėje - palaikykite viską, kad būtų aktualu ir įdomu, kad klientai turėtų priežastį sugrįžti!

Nuolaidos ir pasiūlymai. Žodis "nemokama" gali padaryti stebuklus norint pritraukti naujus klientus ir didinti pardavimus. Taip yra todėl, kad šis žodis jiems sukelia teigiamą jausmą. Taigi siūlykite lankytojams specialias nuolaidas ir pasiūlymus juos dominantiems produktams. Stebina faktas, kad dažniausiai lankytojai neketina pirkti konkretaus daikto; jie perka jį tik dėl jam siūlomos didelės nuolaidos. Net jei tai būtų toks nereikšmingas dalykas kaip 10 % nuolaida ar nemokamas pristatymas, tai gali pritraukti naujų klientų. Premijos, nuolaidų pasiūlymai ir nemokamos dovanos yra įprastos ir labai populiarios rinkodaros strategijos, skirtos naujiems klientams internete pritraukti.

Bendradarbiaukite su influenceriais. Influenceriai - tai visų pirma socialinių tinklų žmonės, kurie yra įgiję sekėjų auditoriją, kuriai jie yra patrauklūs. Įmonės gali bendradarbiauti su įtakingais asmenimis, kurie atitinka verslo tikslus ar strategijas. Influenceriai gali reklamuoti gaminį jį naudodami, dėvėdami arba pasakodami apie jį savo sekėjams. Įmonės nišą atitinkantys influenceriai gali padėti įmonei pasiekti daugiau klientų.

Investuokite į reklamą. Norint paskleisti žinią apie savo prekės ženklą ir el. parduotuvę, tikrai verta pasidomėti, kaip veikia mokama reklama ir kaip išnaudoti jos galią savo naudai. Galite rinktis įvairią reklamą, atitinkančią jūsų tikslinę auditoriją ir biudžetą, todėl tikrai rasite tai, kas jums tinka. Facebook reklama ir Instagram reklama tapo vienu iš patikimų būdų greitai padidinti pardavimus. Kadangi šiose platformose surenkama labai daug klientų duomenų, galite tai išnaudoti savo naudai. Taip užtikrinama, kad jūsų reklama bus tikslingai nukreipta pagal demografinius, geografinius duomenis ir net konkrečių klientų skonį.  Kadangi ši reklamos forma yra gana ekonomiška ir galite nustatyti griežtą kampanijos biudžetą, ji taip pat puikiai tinka, jei negalite skirti per daug lėšų rinkodarai.

Jei tiksliai ištyrėte, kas yra jūsų tikslinė auditorija ir kuo ji labiausiai domisi, galite būti tikri, kad ir jūsų kampanija turėtų būti veiksminga - socialinių tinklų vartotojai (dažniausiai) yra imlūs reklamoms, jei jos suteikia vertę, yra vizualiai patrauklios ir jomis galima dalytis. Galimas socialinės žiniasklaidos skelbimų trūkumas yra tai, kaip greitai joje plūsta turinys. Viena vertus, tai gali būti puiku, jei pavyks sukurti virusinę reklamą ir iš jos sukurti didelį verslą; tačiau tai reiškia, kad taip pat reikia reguliariai kaitalioti ir atnaujinti reklamas ir turinį. Tam tikra prasme tai atima daug laiko, tačiau atsižvelgiant į galimą didelę naudą, šio reklamos būdo investicijų grąža gali būti didelė.

Goodle Ads reklama yra dar vienas būdas reklamuotis. Tai, viena iš dažniausiai naudojamų mokamos reklamos formų. Galite rinktis, ar norite naudoti rodomus, ar tik tekstinius skelbimus su labai tikslingais raktažodžiais, kad maksimaliai padidintumėte savo pastangas. Adwords teigia, kad 80 % interneto naudotojų galima pasiekti per "Google" reklamą, o tai gali lemti didelį jūsų įmonės verslą. Kadangi tai yra mokama už paspaudimą (PPC) reklamos forma, mokate tik tada, kai kas nors paspaudžia ant jūsų skelbimo. Todėl tai gana gera reklamos forma, jei jums reikia kontroliuoti savo biudžetą.

Adwords galima paskelbti internete vos per 15 minučių, todėl jūsų internetinė parduotuvė gali greitai gauti pajamų, o skelbimas pasiekia vartotojus tuo metu, kai jie ieško atsakymo į jiems rūpimą klausimą; tikėtina, kad jie bus pasirengę pirkti. Kita vertus, reikia nepamiršti, kad kiekvienas paspaudimas į jūsų svetainę kainuoja (net jei vartotojas neperka). Jei nevykdysite mokėjimų, "Adwords" pasilieka teisę iš karto pašalinti jus iš "Google" - tai milžinas, su kuriuo nenorite susipykti. Jūsų galimybės rašyti apie savo prekės ženklą, produktą ar pasiūlymą yra ribotos, nes "Adwords" kopijų vietos yra ne daugiau kaip 70 simbolių. Galiausiai nepamirškite, kad konkurencija "Google" yra labai didelė, todėl, norėdami būti pastebėti, turėsite išties pasistengti!

Kaip pagerinti klientų aptarnavimo kokybę

Niekada nenuvertinkite poveikio, kurį klientų aptarnavimas gali turėti jūsų klientams. Nepamirškite vieno dalyko, kad nėra geresnio reklamos būdo už patenkintus klientus. Taigi užtikrinkite greitą ir teigiamą klientų aptarnavimą. Kuo greičiau reaguokite į klientų užklausas ir pastabas. Apie 45 proc. vartotojų atsisako sandorio, jei į jų užklausas neatsakoma greitai.

Dar vienas dalykas, kurį turite prisiminti, yra tai, kad pirkėjai du kartus noriau dalijasi neigiamais atsakymais, palyginti su teigiamais. Todėl turite įsitikinti, kad jūsų klientai yra patenkinti. Norint tai pasiekti, klientų aptarnavimas yra absoliučiai būtinas. Remiantis IDC tyrimu, kuriame buvo apklausta 24 000 vartotojų 12 šalių, 18 % respondentų teigė, kad jie ir toliau pirktų produktus iš įmonės, su kuria turėjo teigiamos klientų aptarnavimo patirties, net jei produktai nebūtų pigiausi. Todėl klientų lojalumo ugdymas yra svarbi bet kurio rinkodaros plano dalis.

Vienas iš pagrindinių nusiskundimų dėl klientų aptarnavimo yra tas, kad jis gali būti robotizuotas ir nenatūralus, net jei klientas bendrauja su atstovu, o ne su pokalbių robotu ar kita automatizuota paslauga. Taip yra todėl, kad įmonės dažnai siekia išmokyti savo darbuotojus atmintinai išmokti pasisveikinimus, pardavimo būdus ir atsiprašymus, tačiau klientai nori gauti nuoširdžius atsakymus. Kalbėdami su klientais stenkitės, kad bendravimas būtų kuo natūralesnis.

Būtinai vartokite jų vardus, jei reikia, pasitelkite humorą ir visada būkite mandagūs. Empatijos rodymas labai padės jums užmegzti ryšį su klientais. Jūsų tikslas turi būti palaikyti sklandų ir operatyvų bendravimą. Tikrai įsiklausykite į savo klientus, nes kokybiškas bendravimas bus tai, kas išskirs jus iš konkurentų.

Kaip ieškoti ir rasti klientų

Tai buvo paprasti patarimai, kuriuos galite panaudoti siekdami ieškoti ir rasti klientų į savo internetinę parduotuvę. Jums tereikia pasirinkti tinkamas strategijas, kad pasiektumėte ir patenkintumėte savo klientus; nebūtina išleisti milijono dolerių, kad pasiektumėte kuo daugiau klientų. Vietoj to turėtumėte siekti pažinti savo tikslinės auditorijos poreikius ir pasirinkimą, o tada atitinkamai planuoti savo strategijas. Nuolat galvojant apie naujus būdus, kaip rasti klientų savo internetinei parduotuvei, gali tekti įveikti sunkų kelią.

Vis konkurencingesniame mažmeninės prekybos pasaulyje turite išlikti priekyje konkurentų ir panaudoti visus turimus ginklus, kad išliktumėte žaidimo viršūnėje. Tačiau jei savo rinkodaros strategijas suskirstysite į nedidelius gabalėlius ir kiekvieną jų įgyvendinsite su entuziazmu, žiniomis ir puikiu produktu, jums tikrai pavyks. Pasinaudodami šiomis mūsų parengtomis strategijomis, džiaukimės, kad jūsų mažmeninės prekybos verslas augs ir išliks geriausia e. parduotuve, kurioje verta pirkti.

Leiskite Jums padėti pritraukti naujų klientų!

Pas mus galite užsisakyti Facebook ir Instagram sekėjų - tai padės Jums tapti populiaresniais socialiuose tinkluose greičiau. Sekėjų pirkimas naudingas tiek naujoms įmonėms, tiek asmenims.

Krepšelis0
Krepšelis tuščias
Tęsti apsipirkimą
0