Facebook reklama

kaip reklamuotis facebookVisi žino apie Facebook, bet mažai kas žino kaip reklamuotis Facebook tinkle. Esame taip įpratę naršyti Facebook ir matyti reklamas, kad jų beveik nepastebime, o rinkodaros specialistams tai yra galingas įrankis. Kaip Facebook reklama verslui tinkamai panaudojama, kad būtų gera investicinė grąža? Kaip pritraukti klientų šiame populiariausiame tinkle Lietuvoje? Kaip reklamuoti Facebook puslapį?

Dažnai kalbame apie tikslinę rinkodarą, todėl pasiekiamumas yra tik viena iš lygties dalių. Sėkminga reklama nepasiekia visų, ji pasiekia reikiamus žmones, ir čia Facebook yra nepaprastai naudingas. Kalbant apie tikslinį klientų pritraukimą, Facebook yra neprilygstamas. Jis tiek daug žino apie savo naudotojus, o ši informacija padeda reklamuotojams pasiekti tinkamus žmones su tinkama žinute.

Šis gebėjimas tiksliai nukreipti konkrečias žmonių grupes pritraukia beveik 10 mln. aktyvių reklamuotojų ir per ketvirtį Facebook uždirba 28,6 mlrd. dolerių. Negalima ginčytis su rezultatais, o tai reiškia, kad negalima paneigti Facebook reklamos galios, kuri yra itin pelninga.

Facebook reklama verslui

Pagrindinis dalykas, kurį reikia prisiminti naudojant Facebook reklamą verslui, yra tai, kad žmonės, kuriuos pasieksite, nesiekia aktyviai pirkti jūsų produkto ar paslaugos. Jie ilsisi, bendrauja su draugais, ieško juokingų vaizdo įrašų ir t. t., o jūs tai nutraukėte su savo reklama. Ką daro sėkmingos Facebook reklamos?

Įmonės, kurios sėkmingai naudojasi Facebook reklama verslui, prašo naudotojų užsiregistruoti, o ne pirkti. Norėdami būti sėkmingi, turite prie klientų prieiti mažais žingsneliais. Facebook vartotojai yra nepastovūs ir greičiausiai spragtelės atgal į Facebook iš jūsų svetainės, jei iš anksto prašysite didelio įsipareigojimo (pirkimo). Vietoj to laikykitės paprastų konversijų, pavyzdžiui, užsiregistruoti jūsų paslaugai, užpildyti trumpą formą arba pateikti el. pašto adresą.

Net jei parduodate produktus, o ne paslaugas, turėtumėte apsvarstyti galimybę sutelkti dėmesį į tarpinę konversiją, pavyzdžiui, naujienlaiškio prenumeratą. Vėliau galėsite padidinti pardavimus naudodami el. pašto rinkodaros arba Facebook pakartotinės tikslinės reklamos priemones.

Net jei iš pradžių prašote tik el. pašto adreso, norėdami, kad jūsų skelbimai būtų pelningi, galiausiai turėsite iš šių naudotojų uždirbti pinigų. Geriausias verslo modelis, tinkantis Facebook reklamoms, uždirba pajamas iš savo naudotojų laikui bėgant, o ne iš karto. Vartotojas gali būti suteikęs jums savo el. pašto adresą, tačiau jums reikės įgyti daugiau pasitikėjimo, kol jis greičiausiai ką nors nusipirks. Neturėtumėte priklausyti nuo vieno didelio pirkimo. Idealu būtų keli mažesni pirkimai.

nemokama facebook reklama Mokama Facebook reklama

Mokama Facebook reklama yra populiari verslo plėtros strategija, leidžianti įmonėms pasiekti didelį auditorijos skaičių interneto platformose. Facebook yra vienas iš populiariausių reklamos kanalų dėl daug priežasčių, kuriame įmonės gali skelbti savo prekes ar paslaugas skirtingais būdais.

Facebook reklama - tai mokama skelbimų platforma, kuri leidžia įmonėms rodyti savo reklamas socialinėje platformoje. Tai leidžia įmonėms pasiekti tikslią auditoriją, nustatant skirtingus demografinius, geografinius ir interesų kriterijus.

Vienas iš pagrindinių Facebook reklamos veikimo principų yra tikslinė auditorija. Įmonės gali nustatyti reklamos rodymo kriterijus pagal vartotojų demografinius duomenis, tokius kaip amžius, lytis, gyvenamoji vieta, taip pat jų elgesį ir interesus. Skirtingi reklamos formatai leidžia įmonėms kurti įvairaus tipo reklamas, pritaikytas jų tikslinės auditorijos poreikiams. Tai gali būti įvairūs skelbimai, renginių reklamos ar vaizdo reklamos. Biudžeto valdymas ir mokėjimo modeliai leidžia įmonėms efektyviai planuoti ir valdyti savo reklamos išlaidas. Tai gali būti mokama už tūkstantį parodymų (CPM), už paspaudimus (CPC) arba už veiksmą (CPA).

Mokama Facebook reklama turi daug pranašumų verslui. Tai leidžia pasiekti tikslinę auditoriją, didelį pasiekimą, taip pat suteikia įvairias reklamos galimybes, tokiu būdu padidinant matomumą ir suteikiant galimybę analizuoti reklamos veiksmingumą.

Nemokama Facebook reklama

Nemokama Facebook reklama taip pat yra įmanoma, reikės pasinaudoti keliomis strategijomis. Pirmiausia, reikėtų sukurti įdomų ir įtraukiantį turinį, kuris pritrauktų žmonių dėmesį. Tai gali būti įdomios nuotraukos, vaizdo įrašai arba informatyvūs straipsniai. Svarbu taip pat aktyviai dalyvauti grupėse ir kituose populiariuose Facebook puslapiuose, dalintis savo patirtimi, patarimais arba atsakyti į klausimus, kad vartotojai pastebėtų jūsų aktyvumą.

Be to, galima naudoti konkursų ir dovanų strategiją, kurios pritrauks naujus vartotojus ir padidins jūsų žinomumą. Svarbiausia prisiminti, kad aktyvumas, kokybiškas turinys ir tinkamai parinkta auditorija yra pagrindiniai veiksniai, kurie padės pasiekti sėkmingų nemokamų reklamos rezultatų Facebook platformoje.

Kodėl verta reklamuotis Facebook

Jei skaitote šį įrašą, tikėtina, kad jau apsisprendėte, ar turėtumėte reklamuotis Facebook. Tačiau jei vis dar dvejojate, pateikiame keletą priežasčių:

  1. Didesnis prekės ženklo žinomumas. Skirtingai nei Google reklama, kurie yra vien tik tekstiniai, Facebook reklamose galite naudoti paveikslėlius ir vaizdo įrašus, kurie gali pagerinti jūsų prekės ženklo įvaizdį. Ir nors Facebook tinkle naudotojų pirkimai nėra tokie aukšti kaip Google, vaizdai suteikia jums galimybę išsiskirti tarp naudotojų pasitelkiant emocijas.
  2. Maža kaina. Kadangi Facebook skelbimai siūlo tokį tikslingą naudotojų nukreipimą, galite būti tikri, kad maksimaliai išnaudosite savo reklamos biudžetą.
  3. Universalumas. Dėl plataus reklamos formatų pasirinkimo ir skirtingų galimų tikslų galite naudoti Facebook reklamą, kad nukreiptumėte juos į vartotojus kiekviename rinkodaros etape.
  4. Įžvalgos apie auditoriją. Žmonės Facebook praleidžia daug laiko ir kasdien jį naudoja dėl įvairių priežasčių. Duomenys, kuriuos renkate naudodami Facebook reklamą, suteikia neįkainojamų įžvalgų apie klientus, kurias galite panaudoti kur nors kitur savo strategijai kurti.

O jei to nepakanka, štai jums keletas skaičių:

  • 66 % mažųjų įmonių naudoja Facebook reklamą.
  • Vidutinis Facebook vartotojas per mėnesį paspaudžia 11 skelbimų
  • Facebook reklamos vidutinė vieno paspaudimo kaina yra mažiausia iš visų socialinės žiniasklaidos reklamos platformų.

Kaip reklamuotis Facebook

facebook reklama patarimaiŽinote kaip pritraukti sekėjų Facebook tinkle, ir tuos būdus išbandėte, tačiau jie neatnešė norimų rezultatų? Visuomet galite pasinaudoti Facebook reklama. Dabar Facebook reklama gali būti kelių rūšių. Galite reklamuoti savo puslapį, įrašus puslapyje, veiksmus, kuriuos atliko naudotojai, arba pačią svetainę. Nepaisant to, kad Facebook vis daugiau dėmesio skiria vietinėms reklamoms ir lankytojų srauto išlaikymui svetainėje, vis dar galite sėkmingai siųsti naudotojus į savo svetainę.

Taip pat yra keletas skelbimų formatų, įskaitant paveikslėlius, vaizdo įrašus, karuselę (kelis paveikslėlius), instant experiences ir kolekcijas. Facebook reklama taikosi į naudotojus pagal jų buvimo vietą, demografinę ir profilio informaciją. Daugelis šių parinkčių prieinamos tik Facebook tinkle. Sukūrę reklamą, nustatysite biudžetą ir siūlysite kainą už kiekvieną paspaudimą arba tūkstantį parodymų, kuriuos gaus jūsų reklama.

Vartotojai mato jūsų skelbimus Facebook šoninėje juostoje arba naujienų juostoje. Mūsų, kaip rinkodaros specialistų, pagrindinis tikslas paprastai yra nukreipti srautą į savo svetaines. Kurti savo terpę Facebook tinkle yra puiku, bet kai atvedate žmogų į savo svetainę, jūs kontroliuojate tą terpę, o tai suteikia jums geriausią galimybę konvertuoti savo tikslus.

Kaip sukurti Facebook reklamą

Norėdami sukurti Facebook reklamą, jums reikės Facebook verslo puslapio ir Facebook Ads Manager paskyros. Jei dar neturite verslo puslapio, galite jį sukurti nemokamai apsilankę https://www.facebook.com/business/help/473994396650734.

Kai turėsite verslo puslapį, galite sukurti Facebook Ads Manager paskyrą adresu https://www.facebook.com/business. Prisijunkite naudodami savo Facebook paskyrą ir vykdykite instrukcijas, kad sukurtumėte paskyrą.

Sukūrę Facebook Ads Manager paskyrą, galite pradėti kurti savo pirmąją reklamą. Štai keletas pagrindinių žingsnių kaip sukurti Facebook reklamą:

  1. Pasirinkite savo reklamos tikslą. Pirmas žingsnis – pasirinkti, ko norite pasiekti savo reklama. Ar norite padidinti prekės ženklo žinomumą, generuoti potencialių klientų ar paskatinti pardavimus? Pasirinkę savo tikslą, galėsite pasirinkti tinkamus reklamos formatus ir nustatymus.
  2. Pasirinkite savo auditoriją. Kitas žingsnis – pasirinkti auditoriją, kuriai norite rodyti savo reklamą. Facebook leidžia tiksliai nukreipti savo reklamas pagal demografinius duomenis, pomėgius ir elgesį.
  3. Nustatykite savo biudžetą ir pasiūlymą. Turi nuspręsti, kiek norite išleisti savo reklamai ir kokį pasiūlymo tipą norite naudoti. Yra įvairių pasiūlymo tipų, pvz., apmokėjimas už paspaudimą (PPC) arba apmokėjimas už peržiūrą (CPM).
  4. Sukurkite savo Facebook reklamą. Dabar laikas sukurti savo reklamos kūrybą. Tai apima jūsų reklamos tekstą, antraštę ir vaizdo įrašą ar vaizdą. Įsitikinkite, kad jūsų reklama yra patraukli ir aiškiai perteikia jūsų žinią.
  5. Peržiūrėkite ir paleiskite savo Facebook reklamą. Prieš paleisdami savo reklamą, peržiūrėkite ją, kad įsitikintumėte, jog ji atitinka visus „Facebook“ reikalavimus. Kai būsite patenkinti, galite paleisti savo reklamą ir pradėti stebėti jos rezultatus.

Facebook reklamos kūrimas gali atrodyti sudėtingas, tačiau pasitelkę šiek tiek laiko ir pastangų, galite sukurti veiksmingas reklamas, kurios padės jums pasiekti savo verslo tikslus.

Be šių pagrindinių žingsnių, yra keletas kitų dalykų, kuriuos reikia turėti omenyje kuriant Facebook reklamą:

  • Naudokite aukštos kokybės vaizdus ir vaizdo įrašus.
  • Parašykite aiškų ir glaustą reklamos tekstą.
  • Skatinkite atlikti veiksmą (Call to Action).
  • Stebėkite savo rezultatų ir atlikite reikiamus pakeitimus.

Naudokite šiuos patarimus ir galėsite sukurti sėkmingas Facebook reklamas, kurios padės jums pasiekti savo verslo tikslus.

mokama facebook reklamaFacebook reklama: Kaina

Norėdami atsakyti į klausimą, kokia yra Facebook reklamos kaina, pirmiausia turime paaiškinti, kaip veikia jos sistema. Platforma sukurta pagal aklojo aukciono sistemą, o tai reiškia, kad reklamuotojai teikia pasiūlymus dėl skelbimų vietos tiek mobiliajame, tiek staliniame kompiuteryje, kad pasiektų konkrečias auditorijas. Kad pasiūlymų teikimo procesas būtų sąžiningas, nors reklamuotojai gali nustatyti bet kokį pasiūlymą, jei jis laimės pasiūlymą, iš jo sistema ims tik 1 centu didesnį mokestį už didžiausią pasiūlymą. Trumpas pavyzdys: jei didžiausias pasiūlymas už tam tikrą skelbimo vietą kainuoja 1€, o reklamuotojas nustato savo pasiūlymą, lygų 2€, iš tikrųjų ji ar jis bus apmokestintas tik 1,01€. Tai taikoma visiems Facebook reklamos platformoje palaikomiems verslo modeliams, pavyzdžiui, CPM, CPC ir CPA.

Daugumoje platformų reklamos sąnaudoms apskaičiuoti naudojami du rodikliai: kaina už paspaudimą (CPC) ir kaina už 1000 parodymų (CPM). Nors yra daug kintamųjų, kurie gali turėti įtakos jūsų Facebook reklamos kainai, tyrimai rodo, kad vidutiniškai įvairiose pramonės šakose vieno paspaudimo kaina Lietuvoje yra nuo 0,06€ iki 0,60€, o CPM - 0,40€ iki 3,00€. Jei šie skaičiai atrodo dideli, galite už mažą kainą pas mus pirkti Facebook sekėjus savo puslapiui, tai bus paprasčiausias būdas pritraukti naujų klientų.

Kaip reklamuoti Facebook puslapį

Kaip reklamuoti Facebook puslapį? Tai yra esminis žingsnis, siekiant sėkmingos internetinės rinkodaros strategijos. Tai suteikia jums galimybę pasiekti didelį auditorijos segmentą, pritraukti naujus klientus ir išlaikyti esamus. Čia aptarsime efektyvius būdus, kaip reklamuoti Facebook puslapį ir padidinti jūsų matomumą bei pardavimus.

  • Optimizuokite savo puslapį. Pirmas žingsnis į sėkmingą Facebook puslapio reklamavimą yra jo tinkama optimizacija. Tai apima tinkamų raktažodžių naudojimą puslapio pavadinime, aprašyme ir skiltyse. Taip pat svarbu turėti kokybišką profilio nuotrauką ir viršelio nuotrauką, kad jūsų puslapis atrodytų profesionaliai ir pritrauktų dėmesį.
  • Kurti turinį, kuris įtraukia auditoriją. Turinio kūrimas yra esminis veiksnys, norint pritraukti ir išlaikyti auditorijos dėmesį. Sukurkite įdomų ir naudingą turinį, kuris būtų susijęs su jūsų verslu ir jūsų klientų poreikiais. Tai gali būti nuotraukos, vaizdo įrašai, straipsniai ar konkursai, kurie skatina bendravimą su jūsų auditorija.
  • Aktyviai bendraukite su savo auditorija. Svarbu ne tik kurti turinį, bet ir aktyviai bendrauti su savo auditorija. Atsakykite į komentarus, užduokite klausimus, surengkite apklausas ar diskusijas. Tai padės jums sukurti artimesnes santykius su jūsų klientais ir padidinti jų lojalumą.
  • Naudokite mokamą Facebook reklamą. Mokama Facebook reklama yra puikus būdas pasiekti didesnę auditoriją ir greičiau auginti savo Facebook puslapio bendruomenę. Galite pasirinkti įvairias reklamos formas, tokią kaip skelbimai, sponseruoti įrašai arba reklamos juostos, kad pritrauktumėte naujus sekėjus arba skatintumėte pardavimus.
  • Analizuokite rezultatus ir tobulinkite strategiją. Galiausiai svarbu nuolat stebėti ir analizuoti savo reklamos rezultatus, kad galėtumėte tobulinti savo strategiją. Naudokite Facebook statistiką ir analizės įrankius, kad suprastumėte, kas veikia geriausiai jūsų auditorijai, ir toliau tobulintumėte savo reklamos kampanijas.

Reklamuodami savo verslo Facebook puslapį kūrybiškai ir strategiškai, galite pasiekti didelę sėkmę internetinėje rinkodaroje ir padidinti savo verslo augimą. Sekite šiuos patarimus ir stebėkite, kaip jūsų Facebook puslapis tampa svarbiu verslo aktyvumo ir klientų įtraukimo įrankiu.

Facebook reklama: Patarimai

Facebook reklama yra vienas iš efektyviausių būdų pasiekti milijonus vartotojų visame pasaulyje. Nors kūrimas ir valdymas gali atrodyti sudėtingi, tinkamai panaudojus šią platformą galima pasiekti puikių rezultatų.

  • Nustatykite savo tikslus. Prieš pradėdami kurti reklamą, svarbu aiškiai apibrėžti savo tikslus. Ar norite padidinti pardavimus, padidinti prekės žinomumą arba pritraukti lankytojų į savo svetainę? Tik aiškiai suvokus savo tikslus galėsite sukurti efektyvią reklamą.
  • Tikslinė auditorija. Vienas iš svarbiausių veiksnių sėkmingai „Facebook“ reklamai yra tinkama tikslinė auditorija. Naudojant „Facebook“ auditorijos segmentavimo įrankius, galite pasiekti tik tuos žmones, kurie yra labiausiai suinteresuoti jūsų pasiūlymu.
  • Kurkite įdomų ir pritraukiantį turinį. Turinys yra pagrindinis elementas, kuris pritraukia dėmesį „Facebook“ reklamose. Būkite kūrybingi ir originalūs, kad jūsų turinys išsiskirtų iš minios ir pritrauktų potencialių klientų dėmesį.
  • Pasirinkite tinkamus reklamos formatą ir išdėstymą. Facebook siūlo įvairius reklamos formatus, pritaikytus skirtingiems tikslams. Pasirinkite tinkamą formatą ir išdėstymą, kad jūsų reklama būtų kuo efektyvesnė.
  • Optimizuokite savo reklamą. Norėdami pasiekti geriausių rezultatų su savo reklama, svarbu nuolat ją optimizuoti. Naudojant A/B testavimą ir stebėdami analitikos duomenis, galite nuolat tobulinti savo reklamos efektyvumą.
  • Stebėkite ir analizuokite rezultatus. Po to, kai jūsų reklama pradeda veikti, svarbu stebėti jos rezultatus ir analizuoti gautus duomenis. Tai leis jums suprasti, kas veikia geriausiai, ir toliau tobulinti savo reklamos strategiją.
  • Tikrinkite ir tobulinkite savo strategiją. Baigę pirmąją reklamą, neapsiribokite tik vienu bandymu. Nuolat eksperimentuokite, tobulinkite savo strategiją ir ieškokite naujų būdų, kaip pasiekti savo tikslus efektyviau.

Reklama Facebook grupėse

reklama facebook grupėse

Norite tikėkite, norite ne, bet Facebook grupės skirtos ne tik dalytis mielų kačių memais ir juokingais vaizdo įrašais. Jos taip pat gali būti galinga priemonė jūsų smulkiajam verslui plėtoti. Nesvarbu, ar norite užmegzti ryšius su potencialiais klientais, bendrauti su kitais verslo savininkais, ar tiesiog rasti įkvėpimo, reklama Facebook grupėse jums padės. Nesvarbu, ar esate smulkiojo verslo savininkas, ar individualistas, reklama Facebook grupėse gali padėti užmegzti ryšius su kitais žmonėmis, kurie turi bendrų interesų.

Reklama Facebook grupėse yra puikus būdas gauti grįžtamąjį ryšį iš savo klientų. Išgirsite, kas patinka jūsų klientams ar užsakovams, kas jiems nepatinka ir ką jie norėtų, kad darytumėte kitaip. Naudodamiesi šiais vertingais atsiliepimais, galite keisti ir tobulinti savo verslą ar produktą. Klientai įvertins, kad juos išklausėte.

Naudodamiesi Facebook grupėmis galite pasiekti didesnę potencialių klientų auditoriją. Pagalvokite apie tai, tarsi į rengiamą vakarėlį kviestumėte visą miestą. Kuo daugiau žmonių pakviesite, tuo didesnė tikimybė susirasti naujų draugų, naujų klientų ir puikiai praleisti laiką. Vis dėlto nepamirškite, kad prie grupės prisijungiančių žmonių skaičius priklauso nuo jos paskirties. Viešoje grupėje gali būti tūkstančiai dalyvių, o uždaroje grupėje paprastai būna mažiau - kartais mažiau nei 100 narių.

Facebook grupė leidžia jūsų klientams bendrauti vieniems su kitais. Taip sukuriama bendruomenė aplink jūsų prekės ženklą, o tai gali lemti didesnį įsitraukimą ir lojalumą. Be to, kai žmonės jaučiasi esantys grupės dalis, jie labiau linkę pasilikti ir rekomenduoti jūsų įmonę kitiems. Taip pat, turėdami Facebook grupę, galite rengti apklausas, konkursus ir kitus interaktyvius renginius, kad klientai būtų įsitraukę ir domėtųsi jūsų prekės ženklu. O kas nemėgsta gerų dovanų ar viktorinų?

Kaip reklamuotis Facebook grupėse

Reklamuoti savo verslą Facebook grupėje yra sunku, tačiau yra keletas paprastų būdų, kaip galite plėtoti savo verslą neerzindami kitų grupės narių. Tiesą sakant, laikydamiesi šių taisyklių, tapsite asmeniu, į kurį jie kreipsis, kai jiems prireiks jūsų produkto ar paslaugos!

  • Prisijunkite prie tinkamų Facebook grupių. Išanalizuokite grupes, prie kurių prisijungiate, ir veikite strategiškai. Jei siūlote rinkodaros paslaugas, prisijunkite prie verslo grupių, jei parduodate vaikiškus drabužius, grupės, kuriose dalyvauja mamos, atrodo akivaizdus pasirinkimas, tačiau būkite išrankūs ir negaiškite per daug laiko pardavimo grupėse.
  • Reklama Facebook grupėse - nepersistenkite. Nėra nieko labiau atstumiančio apie verslą, nei nuolat matyti jų pardavimo pranešimus Facebook grupėje. Yra tik vienas dalykas, kuris yra blogesnis už pardavimų skelbimą, - tai nuolatinis dalijimasis nuorodomis į tą patį puslapį ar svetainę grupėje, nesuteikiant jokios pridėtinės vertės informacijos, kad sužinotume, kodėl turėtume spausti nuorodą!
  • Reklama Facebook grupėse - suteikite vertę. Užuot siuntinėję reklamą, pridėkite vertės. Atsižvelkite į grupes, kuriose esate, ir į tai, dėl ko jose dalyvauja nariai. Pateikite jiems naudingo, pridėtinės vertės turinčio turinio, o ne pardavimo pasiūlymų, ir netrukus užmegsite naudingus ir ilgalaikius ryšius.
  • Klauskite nuomonės ir kreipkitės patarimo. Yra daugybė būdų, kaip galite papasakoti žmonėms apie savo gaminius ar paslaugas nesistengdami parduoti jų. Esu įsitikinęs, kad dauguma žmonių būtų kur kas labiau linkę atsakyti į klausimą, kuriame klausiama nuomonės apie produktą, nei į pranešimą, kuriame parduodamas tas pats produktas.

Kaip įdėti skelbimą į Facebook

Kaip įdėti skelbimą į Facebook? Panašiai kaip skelbiu.lt, Facebook Marketplace naudotojai gali skelbti daiktus, kuriuos nori parduoti potencialiems pirkėjams savo vietovėje. Pradžioje naudotojai galėjo parduodavo savo naudotus daiktus, pardavėjai skelbdavo skelbimus Marketplace puslapyje, o pirkėjai mokėdavo grynaisiais, jei juos tenkindavo daiktas. Tačiau nuo kuklios pradžios Facebook Marketplace per daugelį metų gerokai išsiplėtė.

Dabar smulkūs interneto prekybininkai naudojasi Marketplace, kad parduotų savo produktus beveik trims milijardams Facebook naudotojų per mėnesį. Marketplace jau nebėra senų sofų ir įtartinų Ford Focus, bet joje parduodamos mados prekės, kosmetika ir elektronika, interneto mažmenininkai toliau plečia savo veiklą ir užmezga platesnius tinklus.

Kaip smulkiojo verslo savininkas galite abejoti, ar Facebook prekyba yra perspektyvus pajamų šaltinis, nes ši platforma visgi yra socialinis tinklas. Tačiau prekyba Facebook tinkle turi daug privalumų, įskaitant:

  • Nuliniai mokesčiai - kur dar galite parduoti internetu ir nemokėti jokių mokesčių? Visose didesnėse platformose, kurios leidžia prekiauti, turite mokėti tam tikrą mokestį už parduotą produktą. Naudodamiesi Marketplace neturite mokėti nė cento, o tai reiškia, kad galite pasilikti visą pelną!
  • Didžiulis potencialių pirkėjų skaičius - dar vienas puikus dalykas, susijęs su Facebook prekyba, yra didžiulis platformos mastas. Kas mėnesį prie platformos prisijungia trys milijardai naudotojų, o vos per vieną paskutinį ketvirtį prie Facebook prekyvietės prisijungė daugiau nei milijonas naudotojų - taigi turite daugybę pirkėjų, kuriems galite parduoti.
  • Integracija su jūsų internetine parduotuve - jei naudojate elektroninės prekybos platformą, kuri sklandžiai sinchronizuojasi su Facebook, galite skelbti produktus Facebook Marketplace vienu mygtuko paspaudimu tiesiai iš savo parduotuvės. Taip sutaupysite laiko ir pastangų, kurias tektų skirti produktų įkėlimui į kelias prekyvietes.

Leiskite Jums padėti tapti populiariais Facebook tinkle!

Pas mus galite užsisakyti Facebook sekėjų - tai padės Jums tapti populiaresniais Facebook tinkle greičiau. Sekėjų pirkimas naudingas tiek naujoms įmonėms, tiek asmenims.

Krepšelis0
Krepšelis tuščias
Tęsti apsipirkimą
0