Kaip reklamuotis Instagrame

instagram reklama versluiInstagram yra pirmaujanti nuotraukomis pagrįsta socialinė platforma, tačiau ji ne tik informuoja apie draugų nuotykius. Įtaką darantys asmenys (influenceriai) ir mažos įmonės naudoja Instagram kaip priemonę ryšiams su auditorija užmegzti ir parduoti. Išsamios Instagram verslo funkcijos prieinamos tik sukūrus verslo paskyrą.

Kai 2010 m. pirmą kartą pasirodė Instagram, ji buvo tokia pati kaip ir bet kuri kita socialinė platforma: joje buvo daug asmenukių, augintinių ir maisto nuotraukų. Dabar, Instagram iš paprastos nuotraukų dalijimosi programėlės virto visaverčiu rinkodaros kanalu. Tik pažvelkite į kai kurias naujausias platformos funkcijas! Vien per pastaruosius metus Instagram išleido dešimtis naujų verslui skirtų priemonių. Nesvarbu, ar dirbate elektroninės prekybos, švietimo, žiniasklaidos ir leidybos srityje, visiems apsimoka įsitvirtinti Instagram. Tačiau jei tikrai norite žengti į priekį, turite išmanyti šią platformą (ir savo auditoriją) kaip reklamuotis Instagrame, įskaitant tai, koks turinys sulaukia didžiausio atgarsio, kaip sukurti pelningą verslo strategiją ir kaip stebėti savo rodiklius.

Instagram marketingas

Visi žinome, kaip puikiai Instagram tinka dalytis nuotraukomis ir vaizdo įrašais su draugais ir šeimos nariais, tačiau tai taip pat puikus elektroninės prekybos rinkodaros kanalas. Bet kodėl? Akivaizdi priežastis - Instagram formatas. Dėl šio vizualinio pobūdžio Instagram suteikia didžiules galimybes elektroninės prekybos įmonėms, norinčioms pristatyti savo produktus. Nesvarbu, ar tai būtų įprastos nuotraukos, vaizdo įrašai, ar Instagram Stories, milijonai įmonių suprato, kad Instagram marketingas gali būti labai naudingas jų verslui, tačiau kaip reklamuotis Instagrame mažai kas žino.

Be to, Instagram vartotojai yra labiau linkę įsitraukti į turinį, nei vidutinis socialinių tinklų vartotojas. Tačiau Instagram naudotojai yra ne tik įsitraukti - jie taip pat dažnai perka internetu. Neseniai atlikto tyrimo duomenimis, 72 % Instagram naudotojų teigia priėmę sprendimą pirkti ką nors pamatę Instagram, o populiariausios kategorijos yra drabužiai, makiažas, avalynė ir papuošalai. Dėl tokio pirkėjo mentaliteto Instagram naudotojai yra puiki auditorija, nes jie yra labai tikslingi ir greitai konvertuoja.

Kita priežastis, kodėl Instagram marketingas taip puikiai tinka elektroninei prekybai, yra susijusi su pačia platforma. Kaip minėjome, Instagram neseniai pristatė daugybę naujų verslui skirtų įrankių - ir jų tikrai bus dar daugiau! Nesvarbu, ar tai būtų nuorodos esančios "Instagram Stories", ar Instagram įrašai su galimybe apsipirkti, netrukus daugelis mūsų apsipirkimo internetu patirtis prasidės (ir baigsis) Instagram. Atsižvelgiant į visa tai, būtų klaidinga manyti, kad vien dėl to, jog neužsiimate elektronine prekyba, jūsų verslui Instagram bus nenaudingas. Be unikalios galimybės perkelti produktus, Instagram taip pat yra puiki vieta, kurioje įmonės gali didinti prekės ženklo žinomumą ir užmegzti ryšius su nauja auditorija (ir potencialiais klientais).

Kaip sukurti Instagram verslui

Jei dar neturite Instagram paskyros, kaip tai padaryti galite skaityti Instagram pradžiamokslį. Kai susikursite, asmeninį Instagram profilį paverskite verslo profiliu. Turint asmeninę paskyrą, ją lengva paversti verslo paskyra.

  • Atidarykite Instagram ir bakstelėkite savo profilio nuotrauką apačioje dešinėje.
  • Bakstelėkite Meniu (trys eilutės) viršuje dešinėje.
  • Bakstelėkite Settings.
  • Bakstelėkite Account.
  • Slinkite žemyn ir bakstelėkite Switch to Professional Account > Continue.
  • Pasirinkite verslo kategoriją, kuri tiksliausiai atspindi jūsų organizaciją.
  • Bakstelėkite Done.
  • Bakstelėkite Business > Next.
  • Peržiūrėkite savo viešai skelbiamą verslo kontaktinę informaciją ir atlikite reikiamus pakeitimus.Bakstelėkite Next.
  • Jei planuojate sujungti Instagram verslo paskyrą su Facebook verslo puslapiu, vadovaukitės nurodymais, kad prijungtumėte paskyrą prie Facebook puslapio. Techniškai tai neprivaloma, tačiau tai būtina norint naudotis Instagram pardavimo funkcijomis arba paleisti reklamas Instagram.
  • Atlikite verslo paskyros nustatymo veiksmus, įskaitant profilio pildymą, kitų įmonių, kurias norite sekti Instagram, pasirinkimą, draugų pakvietimą sekti jūsų paskyrą ir verslo įrankių, tokių kaip Insights (analizė apie tai, kaip sekasi jūsų turiniui) ir reklamų kūrimas, analizę.
    Bakstelėkite Done, kad baigtumėte kurti savo verslo paskyrą.

Instagram reklama

Instagram reklama - tai įrašai, kuriais reklamuojami įmonės produktai ar paslaugos. Įrašai gali būti rodomi keliais būdais, pavyzdžiui, Instagram sraute (news feed), istorijose (stories) arba abiem būdais. Juose gali būti paveikslėlių arba vaizdo įrašų kartu su nuoroda į įmonės pasirinktą puslapį. Pagrindinis Instagram reklamos privalumas yra tas, kad joje naudojami Facebook naudotojų apie save pateikti duomenys, kurie padeda jūsų skelbimams pasiekti labai tikslingą auditoriją. (Facebook yra Instagram valdanti bendrovė.) Kadangi Facebook turi daugybę duomenų apie savo naudotojus, įmonės gali kurti ir tikslingai nukreipti savo rinkodaros kampanijas. Kurdami naują reklamą galite filtruoti pasiekiamus vartotojus pagal amžių ir regioną. Tačiau taip pat galite gilintis daug giliau ir pasirinkti auditoriją pagal miestą, pomėgius ir tai, ar jie praeityje įsitraukė į jūsų turinį.

Instagram reklama gali būti rodoma įvairiais formatais ir keliais kanalais (įprasti įrašai, stories, reels ir t. t.), juose gali būti nuoroda, skirta įsigyti produktų jūsų internetinėje parduotuvėje, arba nuorodos į išorines svetaines. Socialinių tinklų reklamos naudojimas, ypač Instagram, yra puiki galimybė sukelti susidomėjimą savo prekės ženklu ir leisti tikslinei auditorijai atrasti jūsų produktus. Pasirinkimas, kokio tipo reklama labiausiai tinka jūsų verslui Instagram, priklauso nuo tikslų, kurių norite pasiekti: paskatinti daugiau pirkti jūsų produktus, pritraukti lankytojų srautą į jūsų svetainę ar internetinę parduotuvę, sulaukti daugiau dėmesio jūsų prekės ženklui arba šviesti potencialią auditoriją apie jūsų vertybes.

Kaip sukurti reklamą Instagram

Bet kurį Instagram įrašą galite paversti reklama, todėl galite reklamuoti jau sukurtą turinį, kuris jau rodomas jūsų verslo paskyroje, arba kurti specialiai jūsų kampanijoms skirtą turinį. Norėdami kurti reklamą, naudokite Ad Manager, kurioje turėsite nustatyti įvairias kampanijos charakteristikas:

  • Auditoriją: amžiaus intervalą, geografinę vietą ir lytį.
  • Kampanijos trukmę.
  • Didžiausią biudžetą.
  • Reklamos turinį: pavadinimą, tekstą, paveikslėlį ir (arba) vaizdo įrašą bei raginimą atlikti veiksmą.

Instagram reklamas galite bet kuriuo metu sustabdyti, klonuoti ir vėl aktyvuoti reklamas. Analizuokite reklamų rezultatus realiuoju laiku skirtuke "Analitics", kad žinotumėte, kaip veikia jūsų skelbimai ir ar reikia koreguoti turinį. Taip pat yra galimybė naudoti tarpplatforminias reklamas, kurie rodomi tai pačiai grupei priklausančiuose socialiniuose tinkluose (Instagram ir Facebook). Paprastai Instagram ir Facebook peržiūri reklamas prieš juos patvirtinant ir galutinai paskelbiant.

Instagram reklama su nuotrauka.
Tokiose reklamose paprasčiausiai pateikiama nuotrauka arba paveikslėlių karuselė, po ja - tekstas, o virš paveikslėlio - nuoroda, leidžianti tiesiogiai nusipirkti produktą. Kadangi jie yra tokio paties formato kaip įprasti įrašai ir įsiterpę tarp įprastų įrašų, naudotojams labai lengva juos pamatyti, nors jie, jeigu nori, gali pasirinkti daugiau tokio tipo reklamų neberodyti.

Instagram reklama su Stories.
Šios reklamos - tai nuotraukos arba vaizdo įrašai, įterpiami tarp kitų naudotojų Stories, kurias prenumeruoja naudotojas. Be to, galite įtraukti pirkinių lipdukus (stickers), kad juos spustelėjus vartotojams būtų rodoma daugiau informacijos arba produktą.

Instagram reklama su Reels.
Kaip ir ankstesniame formate, šios vaizdo įrašų reklamos rodomos tarp kitų naudotojų Reels, todėl jie turi pasižymėti panašia estetika, kad išlaikytų naudotojo dėmesį (greiti montažai ir muzika).

Instagram reklama su IGTV.
Paleidžiant vaizdo įrašą Instagram IGTV, reklaminis vaizdo įrašas gali būti rodomas iki 15 sekundžių trukmės, šiek tiek panašus į YouTube reklamą (naudotojas gali ją praleisti).

Instagram reklamos kaina

Reklamos kaina Instagram priklauso nuo viso biudžeto, trukmės ir tikslų, kuriuos nustatėte reklamai. Galite nustatyti Instagram reklamos dienos arba viso jos gyvavimo biudžetą, todėl tik nuo jūsų priklauso, kiek norite išleisti. Atkreipkite dėmesį, kad nėra geriausios praktikos, kiek išleisti, tačiau Meta rekomenduoja pradėti nuo bent 5,00 JAV dolerių per dieną.

Nors vidutinės ar geriausios kainos nėra, kai kurie išlaidų veiksniai gali būti tokie:

  • Jūsų konkreti tikslinė auditorija
  • Jūsų pramonės šakos konkurencingumas
  • Metų laikas (išlaidos dažnai padidėja per šventinio apsipirkimo laikotarpius, pvz.)
  • Jūsų pasirinkta vieta (išlaidos gali skirtis, jei skelbimai rodomi Facebook ir Instagram).

Reklamuotojai gali nustatyti maksimalius reklamos aukciono pasiūlymus arba leisti Instagram juos optimizuoti automatiškai. Taigi, jei pradedate reklamuotis per Instagram, geriausia pradėti nuo mažo maksimalaus pasiūlymo, kad įgytumėte patirties. Kai įgysite daugiau žinių apie pasirinktos pramonės šakos ir demografinės grupės konkurencinę aplinką, galėsite nuspręsti, ar reikia didinti maksimalų pasiūlymą.

Geriausias būdas įvertinti savo biudžetą - Instagram reklamų tvarkyklėje sukurti kampanijos projektą ir susirasti pasirinkimus Audience Definition ir Estimated Daily Results, kurie parodys, ar jūsų biudžeto nustatymų pakaks, kad pasiektumėte norimą auditoriją per norimą kampanijos trukmę.

Kaip sukurti Instagram parduotuvę

Sukūrę Instagram reklamą ir naudodami platformą pardavimams didinti, galite dar greičiau konvertuoti potencialius klientus, naudodami Instagram apsipirkimo funkciją. Taip sutrumpinsite kelią, kurį potencialūs klientai turi nueiti norint pas jus apsipirkti. Instagram Shopping leidžia prekių ženklams savo puslapyje sukurti skaitmeninį katalogą, kuriame naudotojai gali susipažinti su jų produktais ir paslaugomis neišeidami iš Instagram. Dėl šios integruotos elektroninės prekybos funkcijos galite žymėti savo produktus įrašuose, Reels ir Stories, kuriuos spustelėję klientai pateks tiesiai į katalogą.

Viename įraše galite pažymėti nuo trijų iki 20 produktų. Tačiau turėtumėte atsargiai žymėti pranešimus, nes klientai gali greitai prarasti susidomėjimą, jei viename pranešime slinkdami matys per daug produktų.

Prieš sukuriant Instagram Shpping funkciją, įsitikinkite, kad jūsų įmonė atitinka keletą tinkamumo kriterijų.

  • Jūsų verslas yra tinkamos nišos, kurią palaiko Instagram Shopping. Patikrinkite sąrašą, norėdami sužinoti ar tinkate.
  • Parduodate fizinį, reikalavimus atitinkantį produktą.
  • Jūsų verslas atitinka Instagram Shopping sutartį ir prekybos politiką.
  • Jūsų verslui priklauso elektroninės prekybos svetainė.
  • Turite verslo profilį Instagram tinkle. Jei jūsų paskyra nustatyta kaip asmeninis profilis, nesijaudinkite - nustatymus lengva pakeisti į verslo - pasinaudokite aukščiau esantį skyrių "Kaip sukurti Instagram verslui".

Nepamirškite, kad Instagram Shopping informacija apie produktus perkeliama iš Facebook parduotuvių. Taigi dabar, kai jūsų Instagram paskyra susieta su Facebook puslapiu, turite sukurti Facebook parduotuvę ir sinchronizuoti su ja savo Instagram produktų katalogą. Tai taip pat leis jums reklamuoti savo produktus tiesiogiai Facebook tinkle.

Jei dar neturite internetinės parduotuvės, tai galite lengvai padaryti per Shopify platformą ir į ją įtraukti keletą produktų. Tada, turėtumėte sujungti Shopify parduotuvę su Facebook puslapiu - Shopify prietaisų skydelio kairėje šoninėje juostoje spustelėkite pliuso piktogramą šalia Sales Channel (pardavimo kanalas).

Greitas būdas reklamuoti savo Instagram

Instagram reklama gali atsieiti nemažus pinigus, jei tiksliai nežinote ką darote. O jei jūsų tikslinė auditorija nesinaudoja Instagram tinklu ar tiesiog jūs kitiems pardavimų kanalams teikiate pirmenybę - Instagram verslo paskyra vis tiek yra būtina. Potencialūs klientai prieš rinkdamiesi paslaugą ar produktą, visuomet tikrina įmonės socialinius profilius, ir pagal juos priima galutinį sprendimą. Vartotojai tikrina Facebook, Instagram ar kitų tinklų įmonių paskyras, o pagrindinis aspektas ką jie tikrina, yra sekėjų skaičius, kuris nurodo įmonės patikimumą ir žinomumą. Pas mus galite pirkti Instagram sekėjus, ir taip lengvai ir greitai pakelti savo įvaizdį būsimų klientų akyse.

Leiskite Jums padėti tapti populiariais Instagram tinkle!

Pas mus galite užsisakyti Instagram sekėjų - tai padės Jums tapti populiaresniais Instagram tinkle greičiau. Sekėjų pirkimas naudingas tiek naujoms įmonėms, tiek asmenims.

Krepšelis0
Krepšelis tuščias
Tęsti apsipirkimą
0