Influenceriai - kas tai?

lietuvos influenceriaiJei nežinote, kas yra influenceris, kur gyvenote pastarąjį dešimtmetį? Influenceriai pakeitė klientų ir prekių ženklų naudojimąsi socialiniais tinklais. Daugumai prekių ženklų jie yra pagrindinės rinkodaros strategijos dalis, skatinanti žinomumą, srautą ir pardavimus. Influenceriai turi daug galios. Jei įtikinsite influencerį pareklamuoti jūsų produktą ar prekės ženklą, taip pasinaudosite influencerio turima auditorija, kuri galbūt daug didesnė nei jūsų pačių. Paprasčiau tariant, influenceris - tai asmuo, kuris daro įtaką kitų žmonių elgesiui. Rinkodaros kontekste influenceriai yra asmenys, kurie bendradarbiauja su prekių ženklais, kad reklamuotų produktus ar paslaugas savo auditorijai.

Dabar, kai rekomendacijos ir kritika iš lūpų į lūpas socialinėje žiniasklaidoje plinta greičiau nei ugnis sausame lauke, influenceriai yra svarbesni nei bet kada anksčiau. Paprastai jie turi didžiulius sekėjų kiekius socialiniuose tinkluose ir gauna atlygį už prekių ženklų, kartais nelabai akivaizdų reklamavimą. Šiame straipsnyje paaiškinsiu, kas yra influenceris ir kokie yra populiariausi Lietuvos influenceriai, taip pat gale pateiktas užsienio ir lietuvos influencerių sąrašas.

Micro influenceriai

Renkantis, su kuriais Instagram influenceriais dirbti, dažniausiai svarbu ne sekėjų skaičius. Tiesą sakant, būna atvirkščiai: Dažnai Instagram mikro influenceriai duoda daug geresnių rezultatų nei milijonus sekėjų turintys garsūs influenceriai! Tačiau kaip rasti jūsų prekės ženklą atitinkančių mikro influencerių?

Kas yra micro influenceris? Trumpai tariant sąvoka mikro influenceris reiškia mažiau sekėjų turintį influencerį. Tikslūs skaičiai labai priklauso nuo rinkos: mažoje rinkoje mikro influencerių gali būti laikomas nuo 1000 iki 10 000 sekėjų turintis influenceris. Didelėje rinkoje, pavyzdžiui, JAV, mikro influenceriais dažnai laikomi mažiau nei 100 000 sekėjų turintys influenceriai.

Mikro influenceriai paprastai orientuojasi į konkrečią nišą, ne taip kaip makro influenceriai, kurie nėra orientuoti į konkrečią nišą ar temą. Abi šios sritys turi savų privalumų ir trūkumų, tačiau daugumai įmonių priimtiniausia dirbti su mikro influenceriais. Taip pat mikro influenceriai yra lengviau prieinami ir įperkami. Be to, jie dažnai turi kitų privalumų - turi glaudesnį ryšį su savo auditorijomis nei jų aukšto lygio kolegos.

Kaip rasti micro influencerius

Rasti micro influencerius, su kuriais būtų galima dirbti, nėra lengva. Apie 73 % apklaustų rinkodaros specialistų teigia, kad rasti tinkamą influencerį, su kuriuo galėtų dirbti, jiems buvo didžiausias iššūkis. Tačiau tegul tai jūsų neišgąsdina - tam mes ir esame čia. Supažindinsime jus su įvairiais būdais, kaip rasti geriausius micro influencerius

Nustatykite tikslus, susijusius su jus dominančiais influencerių tipais.
Geriausias būdas tai padaryti - pažvelgti į savo prekės ženklą klientų akimis. Kokį turinį jie nori matyti iš jūsų? Galbūt norite dirbti su influenceriu, gyvenančiu tame pačiame mieste kaip ir jūs, o gal geriausia rasti žmogų, kuris jau yra viešai paskelbęs apie panašius produktus. Ar geriausia dirbti su influenceriu, kuris daugiausia dėmesio skiria estetiniam ar mokomajam turiniui? Apsvarstykite savo prekės ženklo identitetą ir auditorijos profilį, o tada nustatykite tikslus influenceriams, kuriuos norite pasiekti.

Ieškokite influencerių pagal hashtagus.
Suraskite populiarius hashtagus, susijusius su jūsų niša Populiarūs su jūsų prekės ženklu susiję hashtagai yra puikus būdas ieškoti micro influencerių. Bendra hashtagų idėja yra ta, kad jie padeda žmonėms lengviau rasti jūsų įrašą. Tačiau, be to, jie gali būti puiki paieškos priemonė. Rasite žmonių, kurie skelbia panašų į jūsų turinį, o jei pasigilinsite labiau, rasite micro influencerius, su kuriais galite bendradarbiauti.

Ieškokite influencerių tarp savo sekėjų.
Paieška tarp tūkstančių Instagram hashtagų gali atrodyti šiek tiek varginanti, todėl jei neturite laisvo laiko, verta prisiminti, kad yra didelė tikimybė, jog kai kurie mikro influenceriai jau atrado jus ir seka jūsų prekės ženklą. Jūsų sekėjai yra naudotojai, kuriems jūsų prekės ženklas ir niša greičiausiai atrodo įdomūs. Iš savo sekėjų sąrašo galite lengvai gauti potencialių influencerių, kuriuos norite pasamdyti, sąrašą.

Ieškokite micro influencerių tarp savo konkurentų.
Dar viena vieta, kurioje galite ieškoti mikro influencerių, yra jūsų konkurentų socialiniai tinklų profiliai. Pavyzdžiui, galite pamatyti, kurių influencerių turinį skelbia jūsų konkurentai, arba ieškoti tų, kurie juos žymi savo įrašuose. Su kuriais įtakingais asmenimis dirba jūsų konkurentai? Patikrinkite jų profilio puslapius ir sužinokite su kuo jie bendradarbiauja. Tada patikrinkite tuos su kuriais jie bendradarbiauja. Net jei nenorite dirbti su tais pačiais micro influenceriais, kaip ir jūsų konkurentai, šie naudotojai gali sekti kitus mikro influencerius, kurie gali būti idealiai tinkami jūsų potencialioms reklamos kampanijoms.

Deja, net micro influenceriai gali atsieiti nemažus pinigus, ypač jei tiksliai nežinote ką darote. Tačiau Instagram paskyra turinti daug sekėjų vis tiek yra būtina, net jei kitiems pardavimų kanalams teikiate pirmenybę. Potencialūs klientai prieš rinkdamiesi paslaugą ar produktą, visuomet tikrina įmonės socialinius profilius, ir pagal juos priima galutinį sprendimą. Vartotojai tikrina Facebook, Instagram ar kitų tinklų įmonių paskyras, o pagrindinis aspektas ką jie tikrina, yra sekėjų skaičius, kuris nurodo įmonės patikimumą ir žinomumą. Pas mus galimas Instagram sekėjų pirkimas - būdas lengvai ir greitai pakelti savo įvaizdį būsimų klientų akyse.

Influencerių sąrašas

Milijonus vartotojų turintis Instagram yra bene įtakingiausias iš visų socialinių tinklų pasaulyje. O įžymybėms jis suteikia unikalią platformą bendrauti su savo auditorija per asmeninio gyvenimo peripetijas, išsakyti savo nuomonę tam tikrais klausimais, dalyvauti prekių ženklų reklamoje ir bendrauti su gerbėjais visame pasaulyje. Programėlė netgi padėjo sukurti naują įžymybių rūšį. Instagram influenceriai pakeitė mūsų naršymo būdą, pramogavimo būdą - net tai, kaip prekių ženklai mums parduoda prekes.

Populiariausi Lietuvos influenceriai

Instagramo socialiniame tinkle galime pamatyti daugybę žinomų žmonių, merginų turinčių daugybę sekėjų, dauguma užsienio influencerių galima nesunkiai rasti, tačiau kokie yra populiariausi Lietuvos influenceriai? Atraskite, kurie yra geriausi Lietuvos influenceriai pagal sekėjų skaičių. Taigi, žemiau pateikiami populiariausi influenceriai Lietuvoje. Daugiausiai Instagram sekėjų turintys lietuviai:

 

  1. Neringa Križiūtė (@neringakriziute)
    Sekėjai: 4 mln.
  2. Sylvija Vasilevska (@sylvijaa)
    Sekėjai: 1 mln.
  3. Žydrūnas Savickas (@savickas_bigz)
    Sekėjai: 514 tūkst.
  4. Karolina Meschino (@karolinameschino)
    Sekėjai: 420 tūkst.
  5. Šarūnas Kezys (@sheraszyske)
    Sekėjai: 412 tūkst.
  6. Juozas Statkevičius (@statkevicius_official)
    Sekėjai: 500 tūkst.
  7. Karolina Valeikaitė (@outsideboxx)
    Sekėjai: 329 tūkst.
  8. Rolandas Mackevičius (@rolandas)
    Sekėjai: 316 tūkst.
  9. Mantas Katleris (@mantaskatleris)
    Sekėjai: 307 tūkst.
  10. Mantas Stonkus (@stonkusmantas)
    Sekėjai: 305 tūkst.
  11. Rūta Gyvytė (@rutaenroute)
    Sekėjai: 279 tūkst.
  12. Naglis Bierancas (@naglimantas)
    Sekėjai: 275 tūkst.
  13. Jonas Nainys (@dj_jovani)
    Sekėjai: 270 tūkst.
  14. Arnas Fedaravičius (@arnasfederman)
    Sekėjai: 273 tūkst.
  15. Simona Nainė (@simutee)
    Sekėjai: 270 tūkst.
  16. Jonas Valančiūnas (@jvalanciunas)
    Sekėjai: 263 tūkst.
  17. Domantas Sabonis (@dsabonis11)
    Sekėjai: 260 tūkst.
  18. Natalija Bunkė (@natalija_bunke)
    Sekėjai: 258 tūkst.
  19. Indrė Stonkuvienė (@st0nkuviene)
    Sekėjai: 256 tūkst.
  20. Viktorija Jukonytė (@viktorija.jukonyte)
    Sekėjai: 252 tūkst.

Populiariausi influenceriai pasaulyje

Nuo Cristiano Ronaldo iki Lionelio Messi, Kylie Jenner, Kim Kardashian ir Arianos Grande - štai labiausiai sekamos Instagram paskyros visame pasaulyje. Pats Instagram turi daugiausiai sekėjų pasaulyje turintį profilį (jis gali pasigirti daugiau nei 633 mln. sekėjų). Cristiano Ronaldo, vienas garsiausių visų laikų futbolininkų, yra daugiausiai sekėjų Instagram turintis asmuo, vienintelis žmogus, perkopęs 500 mln. sekėjų. Nuo Ronaldo kaip ir ant žaliosios vejos, Instagrame neatsilieka argentiniečių futbolininkas Lionelis Messi. Įdomu, ar jūsų mėgstamos įžymybės arba sportininkas yra labiausiai sekamų žmonių Instagram sąraše? Jūsų labui 20 daugiausiai Instagram sekėjų pasaulyje reitingas:

  1. Instagram (@Instagram)
    Sekėjai: 633 mln.
  2. Cristiano Ronaldo (@cristiano)
    Sekėjai: 577 mln.
  3. Lionel Messi (@leomessi)
    Sekėjai: 456 mln.
  4. Selena Gomez (@selenagomez)
    Sekėjai: 411 mln.
  5. Kylie Jenner (@kyliejenner)
    Sekėjai: 387 mln.
  6. Dwayne “The Rock” Johnson (@therock)
    Sekėjai: 374 mln.
  7. Ariana Grande (@arianagrande)
    Sekėjai: 366 mln.
  8. Kim Kardashian (@kimkardashian)
    Sekėjai: 352 mln.
  9. Beyoncé Knowles (@beyonce)
    Sekėjai: 305 mln.
  10. Khloé Kardashian (@khloekardashian)
    Sekėjai: 303 mln.
  11. Justin Bieber (@justinbieber)
    Sekėjai: 285 mln.
  12. Kendall Jenner (@kendalljenner)
    Sekėjai: 284 mln.
  13. Nike (@nike)
    Sekėjai: 287 mln.
  14. National Geographic (@natgeo)
    Sekėjai: 273 mln.
  15. Taylor Swift (@taylorswift)
    Sekėjai: 254 mln.
  16. Virat Kohli (@virat.kohli)
    Sekėjai: 248 mln.
  17. Jennifer Lopez (@jlo)
    Sekėjai: 241 mln.
  18. Kourtney Kardashian Barker (@kourtneykardash)
    Sekėjai: 218 mln.
  19. Nicki Minaj (@nickiminaj)
    Sekėjai: 216 mln.
  20. Neymar (@neymarjr)
    Sekėjai: 207 mln.

Influencerių kainos

Yra daugybė veiksnių, kurie gali turėti įtakos tam, kiek influenceris ima už savo paslaugas, ir retai kada galima rasti influencerį, kuris imtų fiksuotą įkainį. Influencerių rinkodara yra teisėtas verslas, o įtakingieji asmenys nustato savo įkainius atsižvelgdami į tai, kiek prekių ženklai mokės. Nors mūsų sąraše nėra visko, kas lemia, kiek influenceris gali imti, šie dalykai gali turėti įtakos:

  • Influencerio pasiekiamumas ir jo sekėjų įsitraukimas
  • Influencerių naudojamas kanalas
  • Kiek pranešimų norite ir ar juose yra tokių dalykų kaip nuotraukos, vaizdo ir garso įrašai
  • Kiek pastangų reikės iš influencerio
  • Kur reklama bus rodoma
  • Agentūros mokesčiai (jei influenceris dirba su agentūra)

Influencerių psiekiamumas - tai, kiek žmonių įtakingasis asmuo gali pasiekti iš savo platformos. Tai daugiausia priklauso nuo to, kiek sekėjų ar prenumeratorių turi influenceris ir kiek jų gali pasiekti. Dažniausiai, kuo daugiau sekėjų turi influenceris, tuo didesni bus jo įkainiai.

Pagal savo pasiekiamumą influenceriai skirstomi į tam tikras kategorijas:

Nano influenceriai: 1 000-10 000 sekėjų (apytikslė kaina €10-100)
Micro influenceriai: 10 000-50 000 sekėjų (apytikslė kaina €100-500)
Mid-tier influenceriai: 50 000 - 500 000 sekėjų (apytikslė kaina €500-5k)
Makro influenceriai: 500 000-1 000 000 000 sekėjų (apytikslė kaina €5-10k)
Mega influenceriai: 1 000 000 ir daugiau sekėjų (apytikslė kaina €10k+)

Kiek uždirba influenceriai

Kalbant apie tai, kiek uždirba influenceriai, svarbūs keli veiksniai. Pirmiausia, ne visi praleidžia visą savo laiką dirbdami kaip influenceriai. Veikiau daugelis pradeda kaip mėgėjai, o daugelis niekada nepalieka savo kasdienio darbo ir vietoj to į savo kaip influencerio vaidmenį žiūri kaip į papildomą užsiėmimą, kuris gali atnešti tūkstančius per metus papildomoms išlaidoms, santaupoms ar papildomiems pomėgiams. Maža to, kai kurie influenceriai užsidirba pinigų ir tokiais būdais, kurie nesusiję su mokamais įrašais.

"eMarketer" duomenimis, Instagram rinkodarai tenka didžiausia influencerių rinkodaros dalis. Šiuo metu ji lenkia Facebook, TikTok, Twitter ir YouTube. Remiantis "Statista" duomenimis, pasaulinė vidutinė mažiausia Instagram makro influencerio vieno įrašo kaina buvo 165 JAV doleriai. Vidutinė didžiausia kaina buvo 1804 doleriai. Aišku, kiekviena taisyklė turi išimčių. Teigiama, kad tokios įžymybės kaip Cristiano Ronaldo už vieną įrašą uždirba daugiau nei milijoną. Turėkite omenyje, kad vidurkiai apskaičiuojami naudojant įvairius duomenis. Į juos įtraukti įvairių sričių ir pramonės šakų influenceriai, turintys skirtingą įtaką. Bendrieji vidurkiai, remiantis "Statista" duomenimis:

  • Nano influenceris gali uždirbti 195 JAV dolerių už vieną Instagram įrašą
  • Mid-tier influenceris gali uždirbti 1221 JAV dolerį už vieną Instagram įrašą
  • Macro influenceris gali uždirbti 1 804 JAV dolerius už vieną "Instagram" įrašą

Influence.co duomenimis, mikroinfluenceriai gali uždirbti 208 dolerius už vieną įrašą. O megainfluenceriai gali tikėtis 1628 dolerių už vieną Instagram įrašą. Paprastai Instagram influenceriai skelbia remiamus įrašus (sponsored posts) arba Stories. Kartais daro tiesioginę transliaciją, kad aptartų produktus. Plintant Instagram Shoping funkcijai, savo sraute taip pat pamatysite influencerių su partnerių nuorodomis arba pažymėtais produktais.

Leiskite Jums padėti tapti populiariais Instagram tinkle!

Pas mus galite užsisakyti Instagram sekėjų - tai padės Jums tapti populiaresniais Instagram tinkle greičiau. Sekėjų pirkimas naudingas tiek naujoms įmonėms, tiek asmenims.

Krepšelis0
Krepšelis tuščias
Tęsti apsipirkimą
0