Kaip pritraukti sekėjų į Facebook puslapį

Kaip pritraukti sekėjų FacebookSukūrėte Facebook puslapį? Tai puiku! Bet kas dabar? Kaip populiarinti naują Facebook puslapį, kaip pritraukti sekėjų Facebook tinkle ir taip padidinti Facebook fanų skaičių? Facebook nebėra tik draugų portalas, skirtas palaikyti ryšį. Daugelis ją naudoja ieškodami pagrindinės informacijos apie įmones prieš pirkdami. Todėl labai svarbu išmokti reklamuoti savo Facebook puslapį, visur kur tik įmanoma.

Turėdami Facebook puslapį galite savo verslą  padaryti patikimesnį. Priešingai, jei klientas negalės rasti ir jūsų Facebook puslapio, jis gali manyti, kad jūsų verslas yra neaktyvus ar net nepatikimas.

Žinome, kad gali būti sunku populiarinti Facebook puslapį, gauti puslapio laikus ir padidinti Facebook pranešimų organinį pasiekiamumą. Pateikiame keletą būdų, kaip nemokamai reklamuoti Facebook puslapį, kad galėtumėte išplėsti savo pasiekiamumą ir gauti daugiau klientų iš Facebook.

Kaip pritraukti sekėjų Facebook

Sunkiausia pritraukti pirmuosius Facebook sekėjus. Dauguma sako, jog užtenka pakviesti esamus draugus pamėgti jūsų Facebook puslapį, kad puslapis įsivažiuotų, tačiau to tikrai negana. Žinoma, būtinai turėtumėte tai padaryti, ir pritraukti savo dabartinio socialinio rato narius į jūsų naująjį Facebook puslapį. Galite išleisti pinigų Facebook reklamoms, kurios gali suveikti, tačiau tai negarantuota. Taip pat yra daugybė kitų paprastų ir nemokamų būdų, kaip padidinti Facebook sekėjų skaičių.

Pritraukti Facebook sekėjų su įdomiu turiniu.
Turėtumėte bent kartą per dieną paskelbti įrašą savo Facebook puslapyje, kad užmegztumėte ryšį su savo auditorija ir praneštumėte jai, kad aktyviai dalyvaujate socialinio tinklo platformoje. Nors svarbu reguliariai skelbti pranešimus, labai svarbu, kad turinys būtų kokybiškas. Turite skelbti tokį turinį, kuris jūsų sekėjams būtų įdomus ir įtraukiantis. Jei dauguma jūsų sekėjų neįsitrauks į jūsų įrašus (nespausk patinka, nekomentuos, nesidalins įrašu), Facebook naudotojams rodys vis mažiau jūsų įrašų, net jei jie mėgsta ir seka jūsų puslapį.

Pritraukti Facebook sekėjų surengiant konkursą.
Kitas labai veiksmingas būdas reklamuoti Facebook puslapį - Facebook puslapyje surengti tam tikrą konkursą ar dovanų dalinimą. Tokie konkursai Facebook paprastai labai gerai veikia įsitraukimo požiūriu, todėl dėl jų turėtumėte tikėtis didžiulio organinio pasiekiamumo šuolio. Organizuodami konkursus ir dovanų dalinimus galite paskatinti žmones prisidėti prie jūsų turinio populiarinimo, suteikdami jiems galimybę ką nors laimėti. Taigi, pažadėjus apdovanojimą, žmonės gali būti daug labiau linkę dalytis jūsų žinutėmis. Pavyzdžiui, galite paskelbti įrašą, kuriame paskelbsite, kad atsitiktine tvarka padovanosite 10 eurų dovanų kortelę tam, kas pasidalijo ir pamėgo šį įrašą.Dabar žmonės turės priežastį dalytis jūsų įrašu ir padėti reklamuoti jūsų verslą Facebook. Su visais šiais pasidalijimais pasieksite daug naujų Facebook naudotojų, kurie norės dalyvauti dovanų akcijoje.

Pritraukti sekėjų Facebook grupėse.
Puikus būdas reklamuoti savo verslą Facebook tinkle - dalyvauti Facebook grupėse. Norėdami pradėti tai daryti, turėtumėte apsvarstyti, kokio tipo grupėse būna jūsų auditorija. Nusprendę, galite prisijungti prie tų pačių bendruomenių, kuriose aktyviai dalyvauja jūsų auditorija. Facebook yra daugybė grupių, skirtų įvairiems interesams, pomėgiams, profesijoms ir pramonės šakoms. Galite naudoti savo asmeninę paskyrą, kad prisijungtumėte prie šių grupių ir atkreiptumėte dėmesį į savo verslą, taip pat prie daugumos grupių galima prisijungti su Facebook puslapiu. Pokalbiuose niekada neturėtumėte pernelyg orientuotis į pardavimus. Tai greičiausias būdas atstumti kitus naudotojus, kurie potencialiai galėtų susidomėti jūsų prekės ženklu. Vietoj to turėtumėte sutelkti dėmesį į pagalbą naudotojams savo profesionaliais ir nuoširdžiais patarimais.

Pritraukti sekėjų su savo Facebook grupe.
Žinoma, galite sukurti ir savo Facebook grupę. Atsižvelgdami į savo tikslus, Facebook grupė gali tapti puikiu jūsų klientų šaltiniu arba tiesiog smagia vieta bendrauti su kitais bendraminčiais. Tačiau negalite tiesiog sukurti Facebook grupės ir tikėtis, kad ji automatiškai suklestės. Negalite tikėtis, kad tuoj pat atsiras potencialių klientų ar prie grupės prisijungs tūkstančiai narių. Iš pradžių turite stengtis ją reklamuoti, kad ji įsivažiuotų. Kai jūsų grupė bus pakankamai populiari, Facebook paieškoje ji bus lengviau surandama, ir jūsų grupė pradės organiškai augti be didelių pastangų. Tačiau norėdami išlikti sėkmingi, turite palaikyti aukštos kokybės diskusijas. Būkite aktyvūs, pateikite realius ir įžvalgius atsakymus į jų klausimus.

Pritraukti sekėjų su Facebook reklama.
Jei bandėte išplėsti savo pasiekiamumą Facebook tinkle ir jums nepavyko, galite išbandyti Facebook reklamą. Naudodama reklamuojamą turinį, Facebook jūsų įrašus pateikia jūsų tikslinei auditorijai - potencialiems klientams, kurie domisi jūsų siūlomais produktais ar paslaugomis, bet galbūt niekada anksčiau negirdėjo apie jūsų prekės ženklą. Facebook priemonės yra neįtikėtinai veiksmingos ieškant konkrečios auditorijos ir nukreipiant į ją. Galite orientuotis į naudotojus pagal jų buvimo vietą, lytį, amžių, interesus ir elgseną. Taip pat galima tiesiogiai orientuotis į žmones, kurie jau seka jūsų konkurento puslapį.

Galite naudoti Facebook reklamą, kad gautumėte daugiau "patinka", padidintumėte pardavimus, pagerintumėte prekės ženklo žinomumą, pritrauktumėte potencialius klientus ir dar daugiau. Jei nesate tikri, ar norite sukurti visą Facebook reklamos kampaniją, galite pradėti reklamuodami vieną iš savo esamų įrašų. Nors reklamuojami įrašai iš esmės taip pat yra reklama, jiems skelbti reikia skirti daug mažiau laiko, nes jūsų reklamama jau yra paruošta.

Kaip surinkti daugiau like Facebook'e

Nors Facebook reklama gali būti labai naudinga, tačiau jei nenorite išleisti daug pinigų, galite pirkti Facebook puslapio like. Facebook like pirkimas gali būti ypatingai naudingas, jei jums tiesiog reikia parodyti potencialiems klientams, kad jūsų verslas yra patikimas, ir daug žmonių jį mėgsta. Žinote istoriją apie dvi ledų parduotuves? Jei ieškotumėte nuostabių ledų ir šalia viena kitos pamatytumėte dvi parduotuves, kurių vienoje būtų eilė iki pat durų, o kitoje - tuščia, į kurią trauktumėte? Tikriausiai į tą, kurioje daugiau žmonių, nes ji turi būti gera, ar ne? Jei kas nors ateina į jūsų Facebook puslapį ir mato tik jūsų įrašus per visą puslapį be jokių jūsų gerbėjų, tikrai nėra didelės motyvacijos pamėgti puslapį. Žmonės daug labiau linkę daryti kažką, jei mato, kad kiti jau tai daro.

Leiskite Jums padėti tapti populiariais Facebook platformoje!

Pas mus galite užsisakyti Facebook sekėjų - tai padės Jums tapti populiaresniais Facebook tinkle greičiau. Sekėjų pirkimas naudingas tiek naujoms įmonėms, tiek asmenims.

Krepšelis0
Krepšelis tuščias
Tęsti apsipirkimą
0